SZÉKELYUDVARHELY KÖZELEBBRŐL

"Semmilyen szél nem kedvező annak, aki nem tudja, milyen kikötőbe tart" (Seneca)

Hosszú hétvége küszöbén...

   Egy "hosszú hétvége" küszöbén állunk. Így, ebben a kora reggeli órában azzal a szándékkal ültem le beszámolót írni, hogy majd részletesen felsorolom, mennyi minden történt az elmúlt pár nap alatt.

   Túl vagyunk a mindennapi teendők mellett késő estig tartó frakcióülésen, szakbizottsági ülésen és a tegnapi tanácsülésen is. Ez utóbbiról itt és itt részletes leírást, közvetítést olvashatnak a székelyudvarhelyiek.

   A részletes, száraz beszámoló helyett inkább egy aktuális hírrel örvendeztetném a városlakókat:

   Ma délelőtt, terveink szerint 10,00 órakor megnyitjuk a korcsolyapályát. Remélem az időjárás nem szól közbe... 

   Bevallom, hogy kicsit aggódtam még a tegnapelőtt éjjel. Kijártam a helyszínre és még ilyen állapotok voltak:

img_1821.jpg

img_1819.jpg

 

 

 

 

 

 

   Tegnap estére azonban már teljesen rendbehoztuk, korcsolyázhatóvá tettük a pályát. Az elmúlt napok havazásai meggyűjtötték a bajunkat, de mára már rendben van e tekintetben is minden.

   Közben eszembe jut az éjszakai, vagy késő esti váratlan látogatásaimról bizonyos helyszíneken, hogy többször megleptem esténként, éjszakánként a városnak szolgáltató cégek munkatársait is. Keresgélve a fényképeim között találtam például egy nyár esti sorozatot is, amikor az utcáinkat takarító autó felületesen végezte a munkát. Így nézett ki "sepregetés után":

nem_tiszta.jpg

   Végül sikerült megállapítanunk közösen a szolgáltatóval, hogy ha a takarító autó lassabban halad, alaposabban fel tudja seperni a szemetet:

unnamed.jpg

szembesites.jpg

szamonkeres.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Szóval mindent lehet jól is, jobban is csinálni. Akarat és hozzáállás kérdése:

lehet_jol_is.jpg

   De ne szemeteljünk! :-)  Ez már a múlt. Azóta többször kijártam esténként és megállapítottam, hogy ha nem is tökéletes mindig minden a várostakarítás terén, de kétségtelen, hogy sokat javult a szolgáltatás.

    Visszatérve az eredeti gondolatra, a hosszú hétvégére és a tél beköszöntére, minden kedves városlakónak nagyon tartalmas, hasznos időtöltést, jó pihenést, áldott hétvégét kívánok. Ha lesz idejük, vegyenek részt vasárnap, Advent első vasárnapján a Patkóban a közös gyertyagyújtáson.

   Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra! 

   Majdnem elfelejtettem! :-) 

   Az utcáink hótalanítására is felkészültünk időben. A meglévő eszközeink pedig bővültek. Tegnap vettünk át egy új sószórót is a többi eszközök mellé:

download.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása